هنرمند و تصویرگر لورن راجرز-مارتین در این مقاله به اشتراک میگذارد که چگونه تصاویر میتوانند به شما در تبلیغ برند و خدمات زیبایی کمک کنند و همزمان مخاطبان خود را جذب کنند (https://artbylrm.com)
اگر سعی در رشد کسب و کار زیبایی خود دارید، آنگاه مهم است که از حشرهزدایی کنید. احتمالاً برای دستیابی به این هدف از انواع تصاویر در بازاریابی خود استفاده میکنید، مانند عکسها و فیلمها. اما آیا از تصاویر توصیفی هم استفاده میکنید؟ استفاده از تصاویر توصیفی در بازاریابی میتواند واکنش مشتریان فعلی یا آینده در مورد روش درمان جدید را بهبود بخشد و منبع یادگیری برای آموزش مشتری فراهم کند.
در طول تاریخ، تصاویر توصیفی به عنوان تصاویر روایتی برای گفتن داستانها استفاده شدهاند. وقتی انسان غارنشین میخواست غذایش را به اشتراک بگذارد، قلم خود را برداشت و آن را تصویر کرد. این روش ساده روایتگری در طول زمان به کار رفته است و به زندگی روزمرهمان در روشهایی که شاید تاکنون توجه نکردهاید، یک اثر ناخوداگاه داشته است.
آیا به تبلیغات انیمیشنی Red Bull از اوایل دهه 2000 که شامل شخصیتهایی با بینی بزرگ بودند و پس از نوشیدن محصول پرواز میکردند، یاد میکنید؟ البته میکنید. سبک و شوخطبعیت آنها قابل اشتباه نبود و در بسیاری موارد جزئی از پیام Red Bull شدند. این تبلیغات جالب پیشاهنگی برای یک تمرین روزافزون در دنیای برندسازی بودند. شرکتهای بزرگ دیگری مانند PayPal، Dropbox، Apple و بسیاری از برندهای مد نیز از تصاویر توصیفی به طور مؤثری استفاده میکنند.
تصویرگری به حل مسئله و روایت داستان مربوط میشود، و آیا همین چیزی نیست که شرکت شما به آن هدف دارد؟ حل مشکلات بیمارانتان و سپس به اشتراک گذاشتن داستان و تجربه آنان با مشتریان جدید. من یک افزایش قابل توجهی از مشتریان جدید در حوزه زیبایی داشتهام که نقاشی توصیفی برای روایت داستان بیماران و برندشان را به من سفارش دادهاند. پس، فواید استفاده از تصاویر توصیفی در بازاریابی شما چیست؟ اجازه دهید آن را برای شما تشریح کنم.
هنگامی که به هنر عمومی یا عکاسی که همه به آن دسترسی دارند، میرسیم، هیچ تضمینی برای تعداد برندهای دیگری که از همان تصاویر به عنوان شما استفاده میکنند وجود ندارد. داستان برند شما منحصر به فرد است و لایق است که به شکلی زنده و صادقانه به ارتباط برسد تا به روشی ‘یک اندازه برای همه’ نباشد. ساخت تصاویر توصیفی شخصی و استفاده از آنها در بازاریابی شما شما را از رقبا تمیز کرده و به مشتریان نشان میدهد که شما متفاوت هستید.
بسیاری از کلینیکها از تصاویر نمایش قبل و بعد برای بازاریابی خود استفاده میکنند و اگرچه ممکن است نتایج خوبی را نشان دهند، همیشه جذاب نیستند. استفاده از تصاویر استوک از مدلهایی که تازه و جوان به نظر میرسند، ممکن است جذابتر باشد، اما میتواند هم پرتکراری را داشته باشد و در صورتی که مدل بیمار حقیقی از خدمات شما نباشد، ممکن است به عنوان خدعه تلقی شود. تصاویر توصیفی قابلیت ثبت نکات ریز را از طریق حرکات به تصویر میکشند و نشانه گرافیکی صورت یا بدن را به یک شی طراحیشده به نرمی و بازیگونه تبدیل میکنند که احتمال جلب توجه یا توهین کمتری دارد و ممکن است برای چشم دلپذیرتر باشد.
این هم معنایی ندارد که در بازاریابیتان برای عکسها جایی نیست. در واقع، من باور دارم که بهترین کمپینهای کسب و کارهای زیبایی و زیبایی شامل ترکیبی از عکسها و فیلمهای با کیفیت بالا و همچنین تصاویر توصیفی مرتبط است که با برند خاص هماهنگی دارند.
هنگامی که تصاویر توصیفی خود را آماده دارید، میتوانید آنها را به اشتراک بگذارید! میتوانید آنها را به صورت استراتژیک در شبکههای اجتماعی خود قرار دهید، آنها را به وبسایت خود اضافه کنید، آنها را در مواد بازاریابی چاپی خود مانند لیست قیمت، بروشور یا کارت ویزیت استفاده کنید و غیره. حتی میتوانید از آنها برای یک تبلیغ در یک مجله چاپی استفاده کنید. من تصویر توصیفی خود را برای خیلی از چیزها دیدهام، از روکشهای برجسته Instagram، کارت هدیه و امتیازات مشتری و پرچمهای یوتیوب گرفته تا پوشش بزرگ پنجره در کلینیکها و ویدئوها و تصاویر GIF متحرک. محدودیتها به طور کامل وجود ندارد.
تصویرگری میتواند یک ابزار قدرتمند برای تمایز برند شما از رقبا و در عین حال ایجاد ارتباط قوی با مخاطبان شما باشد. امیدوارم این مقاله کمک کند تا به شما برای بهرهگیری از این دارایی برای تقویت شرکت زیبایی خود و ایجاد یک برند با اصالت و شخصیت موفق کمک کند.
لورن راجرز-مارتین هنرمند تصویرگر و طراح است. او مدرکی در هنر نقاشی دارد که به او اجازه داده است تا به شکلی منحصر به فرد تصاویر توصیفی ایجاد کند. راجرز-مارتین در حل مسئله و تبدیل یک مفهوم بسیار ساده به یک مفهوم قابل یادآوری عالی است. در حال حاضر او در همکاری با چندین کلینیک زیبایی پزشکی برای ایجاد تصاویر توصیفی شخصیسازی شده برای بازاریابی آنها مشغول به کار است.