برو به محتوا
به عنوان یک کسی که یک کسب و کار زیبایی مدیریت میکند، ممکن است برای ایجاد یک واحد سودآور بدون برنامه از مشکل مواجه شوید. راههای مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد و بهرهبرداری بهینه از منابع موجود باید یکی از اولویتها باشد.
اگر سالن زیبایی شما تنها یکی باشد و یا تقریباً هیچ رقیبی در منطقه نداشته باشد، کم کاری و کاهش کیفیت خدمات ارائه شده یک نگاه خوبی نیست. اگر چیزی است، چنین سهلانگاری منجر به مشتریان ناراضی میشود که به دنبال جایگزینی میگردند.
مدیریت یک کسب و کار زیبایی سخت است، اما میتوانید با استفاده از اطلاعات موجود در این مقاله تجربه خود را بهبود بخشید.
برو به
گزینههای رزرو متفاوت برای مشتریان ارائه دهید
اعتبارپذیری یک مزیت است و سالن زیبایی باید بیش از یک روش برای رزرو وقت در نظر بگیرد. در حال حاضر، تماس تلفنی یا ارسال پیامک و انتظار پاسخ مثبت از یک آرایشگر رایج است.
مراجعه حضوری به سالن نیز یک گزینه است، اما نمیتوان به تضمین وجود آرایشگر در آن هنگام حساب باز کرد.
یک برنامه برای رزرو وقتهای سالن زیبایی این امکان را برای رزرو وقتها فراهم میکند. با استفاده از این نرمافزار، آرایشگران میتوانند صفحاتی برای خود ایجاد کنند و اطلاعاتی درباره خدمات خود، همچنین یک برنامه زمان بندی که به مشتریان امکان میدهد یک بازه زمانی را انتخاب کرده و وقت ملاقات را رزرو کنند.
این یک راه عالی برای افزایش رزروهای سالن شماست.
استخدام اعضای قابل اعتماد
مدیریت همه چیز تنها کار سختی است و استخدام کمک معقول است. یکی از عوامل بسیاری به تعداد مشتریان بستگی دارد. اگر بار کاری بیش از حد زیاد شود، یک یا دو آرایشگری که میتوانند به صورت تمام وقت یا پاره وقت کار کنند، کمک زیادی میکنند.
البته، وظایف دیگری نیز در نظر گرفته میشوند. حسابداری یکی از مثالهای بسیار است.
معمول است که مدیران سالن زیبایی خود را در امر هزینهها و درآمدها پیگیری کنند، اما باید به مسائل مالی بیشتری توجه کرد و یک حسابدار حرفهای میتواند مفید باشد. حتی اگر بار کاری زیاد نباشد، داشتن یک نفر که با اعداد خوب کار کند و حرفهای در زمینه کار خود باشد، همچنان مفید است.
ایجاد یک وبلاگ زیبایی
یک راه قوی برای شروع به کمپین بازاریابی است.
یک وبلاگ با بهینهسازی موتور جستجو کمک میکند و یک کانال برای بیان و به اشتراک گذاشتن مطالب جالب درباره صنعت زیبایی فراهم میکند. علاوه بر این، سالنها میتوانند نویسندگان مهمان را دعوت کنند و با نویسندگان همکاری کنند تا اعتباری برای خود بسازند.
تبلیغات سالن روی رسانههای اجتماعی
در مورد چگونگی بهبود نتایج یک کسب و کار زیبایی.
اگر پروفایلهای مرتبط با زیبایی در رسانههای اجتماعی را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از افراد ویدئوهای آموزشی آرایش مختلف را به صورت جزئی و کوتاه به اشتراک میگذارند.
البته، رسانههای اجتماعی میتواند به روش دیگری مورد استفاده قرار گیرد. همچنین میتوانید قرعهکشی و مسابقاتی برگزار کنید. مردم عاشق چیزهای رایگان هستند و اگر یک مسابقه را ببینید که یک تخفیف یا فرصتی برای امتحان روش جدیدی دارد، مطمئن باشید که با محتوای چنین مسابقهای در رسانههای اجتماعی درگیر خواهند شد.
امروزه، حضور در اینترنت برای کسب و کارها ضروری است و رسانه اجتماعی یکی از بهترین راهها برای ایجاد این حضور است.
از مشتریان بازخورد بگیرید
مدیریت یک سالن زیبایی به معنای داشتن بسیاری از وظایف است و توجه به همه چیزی که دور و بر شما اتفاق میافتد تقریباً غیرممکن است.
از اشتباهات کوچک کارمندان که خود مشکلات را حل میکنند تا مشتریانی که میخواهند نظرات خود را بیان کنند، ممکن است برای همه وقتی پیدا کردن مشکل باشد.
به هر حال، ضروری است که اولویتدهی به بازخورد مشتریان را داشته باشید. نظرات آنان، تا جایی که سازنده و ارزشمند باشند، باید جدی گرفته شوند.
نظرات مشتریان مفید میتواند به رشد کسب و کار کمک کند و از آنجا که سالنهای زیبایی بر روابط خوب با مشتریان خود متکی هستند، نشان دادن به آنها که نظرشان ارزش قائل هستید، همچنین به برقراری روابط قوی و اعتماد کمک خواهد کرد.
یک قدم اضافه برداشت کنید
قدم اضافه برداشت کردن برای مشتریان نیز رویکرد خوبی است. مثالی از این کار میتواند میزبانی یک مشتری باشد که در طول هفته زمان مناسبی پیدا نمیکند.
کار کردن در ساعات اضافی یا در آخر هفته نشان میدهد که یک سالن زیبایی به مشتریان خود اهمیت میدهد.
مطمئن شوید که کارمندانتان آموزش مداومی دریافت کنند
آخرین پیشنهاد در مورد ارائه آموزشهای مداوم به کارمندان است. بروز بودن با روندهای جدید مانند مدلهای مو و محصولات آرایشی، یادگیری تکنیکهای جدید، استفاده از ابزارهای کاری مدرن و سایر جنبههای کاری که نیاز به آموزش دارند باید حاضر باشد.
مدیران باید محیط مناسبی را برای پیشرفت کارمندان خود فراهم کنند. به آنان اجازه دهید دورههای محلی یا سفرهای تجاری را طی کنند؛ این برای یک سالن بهرهمندی بسیاری خواهد داشت.
Data and Cookie Consent
use technology such as cookies to store and/or access device information.
By clicking “Accept,” you consent to the use of these technologies which will allow us and
to process personal data such as IP address, unique ID, and browsing data on this site.
You can withdraw or update your consent preferences at any time by clicking the
“Update Privacy Settings” link at the bottom of the website.